فناوری اطلاعات و رایانه
پروژه های کلاسی -  
قالب وبلاگ
چت باکس


لینک های مفید1

درود خداوند به تمامی همکلاسی های گرامی

از این پس با بخش جدیدی با عنوان سوتی نامه در این وبلاگ رو به رو هستیم که ایده ی آن فقط به منظور ثبت خاطره های این ترم باقیمانده است که مطالعه ی آن در آینده، منجر به یادآوری لحظات شاد با هم بودنمان خواهد شد. لذا از تمامی دوستان تقاضا میشود که کمی با صبر و تحمل بیشتر جهت ایجاد و ثبت خاطره های بامزه با اینجانب همکاری کنند و با اندکی مثبت اندیشی، از آن به عنوان مسخره کردن دیگران یاد نکنند زیرا همان طور که در ابتدای این نوشته ذکر شد، هدف از این بخش، فقط ایجاد لحظاتی شاد و به یاد ماندنی است و نویسنده با اعلام اینکه هیچ گونه قصد سوء و تمسخری را ندارد سعی دارد که این بخش را با نگارش یک سوتی از خود آغاز کند. حتما نظرات خود را فقط در مورد رضایت یا عدم رضایت از شروع کار این بخش، با ذکر نام و دلیل برای اینجانب ارسال کنید.

پیشاپیش از همکاری صمیمانه ی شما سپاسگذارم.

[ جمعه 4 آذر 1385برچسب:, ] [ 22:45 ] [ ناهید رکوعی ]

 

سوال:

اگه یه خودكار داشتین كه به اندازه نوشتن یه جمله جوهر داشت باهاش جی مینوشتین؟؟

جوابای خودتون رو با "مینوشتم:" شروع كنید..

 

[ جمعه 4 آذر 1390برچسب:, ] [ 22:40 ] [ ناهید رکوعی ]

 استاد زبان فرانسه در مورد مذکر یا مونث بودن اسمها توضیح میداد که پرسید :
کامپیوتر مذکر است یا مونث؟


ادامه مطلب
[ جمعه 27 آبان 1390برچسب:, ] [ 18:26 ] [ ناهید رکوعی ]

تست بسیار جالب : این بازی بطرز شگفت آوری دقیق خواهد بود

هیچ کلکی در کارنیست! این بازی بطرز شگفت آوری دقیق خواهد بود! البته بشرطی که تقلب نکنید!فقط به دستور العمل عمل نماید و تقلب نکنید، در غیر اینصورت نتیجه درست از آب در نخواهد آمد و بعد آرزو خواهید کرد که ایکاش تقلب نمی کردید!این بازی نتیجهای شاید خنده دار و در عین حال…

شگفت انگیزی خواهد داشت!


ادامه مطلب
[ جمعه 27 آبان 1390برچسب:, ] [ 17:38 ] [ ناهید رکوعی ]

داستانی که در زیر نقل می شود یک داستان کاملا واقعی است که در ژاپن اتفاق افتاده است :
شخصی مشغول تخریب دیوار قدیمی خانه اش بود تا آن را نوسازی کند. (توضیح اینکه منازل ژاپنی بنابر شرایط محیطی دارای فضایی خالی بین دیوار های چوبی هستند.) این شخص در حین خراب کردن دیوار در بین آن مارمولکی را دید که میخی از بیرون به پیش فرو رفته بود .

دلش سوخت و یک لحظه کنجکاو شد . وقتی میخ را بررسی کرد خیلی تعجب کرد ! این میخ چهار سال پیش ، هنگام ساختن خانه کوبیده شده بود !
اما براستی چه اتفاقی افتاده بود ؟ که در یک قسمت تاریک آنهم بدون کوچکترین حرکت ، یک مارمولک توانسته بمدت چهار سال در چنین موقعیتی زنده مانده ! چنین چیزی امکان ندارد و غیر قابل تصور است . متحیر از این مساله کارش را تعطیل و مارمولک را مشاهده کرد. در این مدت چکار می کرده ؟ چگونه و چی می خورده ؟ همانطور که به مارمولک نگاه می کرد یک دفعه مارمولکی دیگر ، با غذایی در دهانش ظاهر شد !

مرد شدیدا منقلب شد ! چهار سال مراقبت . واقعا که چه عشق قشنگی ! یک موجود کوچک با عشقی بزرگ ! عشقی که برای زیستن و ادامه ی حیات ، حتی در مقابله با مرگ همنوعش او را دچار هیچگونه کوتاهی نکرده بود !

اگه موجودی به این کوچکی بتونه عشقی به این بزرگی داشته باشه پس تصور کنید ما تا چه حد می توانیم عاشق همدیگه باشیم و شاید هم باید پایبندی را از این موجود درس بگیریم ، البته اگر سعی کنیم خیلی بهتر از اینها می توانیم چرا که باید به خود آییم و بخواهیم و بدانیم ، ‏که انسان باشیم ....


[ پنج شنبه 19 آبان 1390برچسب:, ] [ 22:22 ] [ ناهید رکوعی ]

يك شركت بزرگ قصد استخدام تنها يك نفر راداشت. بدين منظور آزموني برگزار كرد كه تنها يك پرسش داشت. پرسش اين بود :

شما در يك شب طوفاني سرد در حال رانندگي از خياباني هستيد. از جلوي يك ايستگاه اتوبوس در حال عبور كردن هستيد. سه نفر داخل ايستگاه منتظر اتوبوس هستند. يك پيرزن كه بسیار بیمار و در حال مرگ است. يك پزشك كه قبلاً جان شما را نجات داده است. يك خانم/آقا كه در روياهايتان خيال ازدواج با او راداريد. شما مي‌توانيد تنها يكي از اين سه نفر را براي سوار نمودن بر گزينيد! كداميك را انتخاب خواهيد كرد؟ دليل خود را به طور كامل شرح دهيد:

پيش از اينكه ادامه حكايت را بخوانيد شما نيز كمي فكر كنيد ....



ادامه مطلب
[ پنج شنبه 19 آبان 1390برچسب:, ] [ 22:14 ] [ ناهید رکوعی ]
شما هم حتما تا بحال با انواع و اقسام گدا برخورد کردین ... تصاویر زیر به شما کمک میکنه تا بتونید ورژن های مختلف این حرفه حساس را بیاد بیاورید
 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org




ادامه مطلب
[ یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:, ] [ 17:7 ] [ ناهید رکوعی ]

سوسک و تعاریف مختلف دانشجویان از آن

*دانشجوی حقوق :
با اینکه همیشه شاهد اعمال دانشجویان است ولی هیچوقت و در هیچ دادگاهی علیه آنان شهادت نمی دهد !

*دانشجوی جغرافیا :
مکان ، آب و هوا و شرایط محیطی در او تاثیری ندارد چون او همه جا هست !

*دانشجوی مهندسی :
شجاعتش برایم قابل تحسین است چون ماکت هر پل یا ساختمانی را که می سازم بدون توجه به احتمال تخریب آن ، به رویش می رود و افتتاحش می کند !

 


ادامه مطلب
[ یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:, ] [ 16:46 ] [ ناهید رکوعی ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ خود خوش آمديد. اين بلاگ صرفا جهت مطالب و مقالات درسهاي ارائه شده درباره فناوري اطلاعات و رايانه ميباشد. انشاا.. بتواند مورد استفاده دوستان قرار گيرد.
لینک های مفید 2
امکانات وب
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 137
بازدید هفته : 227
بازدید ماه : 226
بازدید کل : 26656
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1


Alternative content